7 februarie 2013

Câte puţin din toate

Aşa cu CFR-ul trimite în februarie către călători felicitarea de faţă












vă spun şi eu, dragi cititori, la mulţi ani pentru 2013 şi să aveţi parte de un an încununat de succese pe toate planurile.
Nu am lipsit de pe blog din cauză întâmplării cu fumatul, ci pentru că am fost ocupat cu anumite proiecte frumoase şi interesante deopotrivă:

1. Am început să colaborez cu Gazeta Hârtibaciului, publicaţie lunară a Asociaţiei Valea Hârtibaciului în colaborare cu Primăria Agnita. I-am dat drumul şi pe online şi sperăm să creştem cu fiecare ediţie şi să avem semnale pozitive de la cititori. Doamne-ajută!

2. M-am alăturat minunatei echipe de la Crucea Roşie care şi-a deschis subfilială la Agnita. Lucru bun şi important în special pentru cei care vor beneficia pe urma numeroaselor campanii ce vor fi organizate.

3. Am participat, tot la Agnita, la Ziua Roşiei Montana, eveniment care s-a desfăşurat pe plan naţional şi internaţional şi care îşi propune an de an să tragă un semnal de alarmă asupra pericolului care pândeşte asupra celei mai vechi localităţi miniere din România. Citiţi aici mai multe detalii despre eveniment şi despre Roşia Montana.






Acestea fiind spuse, aruncaţi o privire pe unde v-am mai spus că am mai fost şi am făcut.

Niciun comentariu: